Aktualności

FOOD – od wzmocnienia potencjału organizacji konsumenckiej do edukacji konsumenckiej

W ostatnich latach obserwujemy wyraźny rozwój edukacji żywieniowej. Nie mniej jednak, na szybko rozwijającym się rynku żywności i wobec mnóstwa czasem sprzecznych informacji, konsument może poczuć się niepewnie. Konsument powinien wiedzieć, jak czytać etykiety, aby wybory zakupowe były świadome, z korzyścią dla zdrowia i bezpieczeństwa. Coraz większa grupa konsumentów zwraca uwagę na jakość kupowanych produktów, sposób produkcji, ich...

Więcej

Startuje druga edycja kampanii „Moc Polskich Warzyw”

Po sukcesie zeszłorocznej kampanii, producenci polskich warzyw, kontynuują działania promocyjne w ramach kolejnej odsłony projektu. Kluczowym celem kampanii „Moc Polskich Warzyw” jest edukacja konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich właściwości zdrowotnych i odżywczych oraz roli w codziennej diecie. Kampania jest organizowana dzięki wsparciu ze środków finansowych Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Sukces „Mocy Polskich Warzyw” Kampania „Moc...

Więcej

Ask Team Clean – Henkel startuje z nową platformą poradnikową

Pytania dotyczące porządkowania, prania czy sprzątania pojawiają się w każdym domu. Coraz bardziej świadome społeczeństwo chce to robić z myślą o planecie. Nowa platforma koncernu Henkel Ask Team Clean, która właśnie wystartowała na polskim rynku pod adresem www.askteamclean.com/pl, to odpowiedź na rosnący trend, a jednocześnie zapotrzebowanie konsumentów na domowe poradniki online. Ask Team Clean – korzyści nowej platformy...

Więcej

CCC pierwszym polskim sygnatariuszem Karty Działań Przemysłu Modowego na rzecz Klimatu

Grupa CCC przystąpiła do inicjatywy Organizacji Narodów Zjednoczonych Fashion Industry Charter for Climate Action. Tym samym spółka znalazła się w gronie globalnych liderów z branży, którzy zobowiązują się do wspólnej walki o zrównoważoną modę i prowadzenia biznesu w sposób przeciwdziałający zmianom klimatu. CCC konsekwentnie realizuje działania na rzecz odpowiedzialnego biznesu wypełniając cele Strategii Zrównoważonego Rozwoju GO.22. Karta Działań Przemysłu...

Więcej

Małe kroki – ogromne znaczenie dla klimatu!

Promocja metody małych kroków Kampania „Mistrzowie klimatu Cartoon Network” jest jedną z głównych inicjatyw Cartoon Network w bieżącym roku. Powstała, aby edukować dzieci w wieku 6–12 lat w zakresie zmian klimatycznych. Ma na celu wsparcie młodych ludzi we wprowadzaniu proekologicznych nawyków w codziennym życiu. Sercem akcji jest strona internetowa, na której uczestnicy każdego dnia znajdą wyzwania, mające motywować...

Więcej

Woda z butelki, czy z kranu?

Przeciwnicy wody w butelkach PET błędnie uważają, że jest ona szkodliwa dla zdrowia, ponieważ rzekomo przedostają się do niej z tego opakowania plastyfikatory, czyli ftalany, a prawdą jest to, że tworzywa sztuczne z plastyfikatorami i bisfenolem A, nie są używane do opakowań na produkty spożywcze oraz kosmetyczne. Zwolennicy wody w butelkach uważają z kolei, że „kranówka” źle smakuje,...

Więcej

Kasze w diecie przyszłej mamy

Ciąża to wyjątkowy czas w życiu kobiety. Przyszłe mamy powinny szczególnie dbać o codzienne menu, które pozwoli zachować im dobre samopoczucie i utrzymać formę, jak również zapewni prawidłowy rozwój dziecka. Rozwiązaniem jest dobrze zbilansowana i bogata w cenne składniki dieta, która w pełni zaspokoi potrzeby kobiety w ciąży. Ważnym elementem codziennego menu są kasze. Oprócz zalet odżywczych, mają...

Więcej

Dla świadomych wyborów zakupowych Kaufland do 2023 roku umieści skalę Nutri-Score na opakowaniach marek własnych

Pomimo szczegółowych informacji dotyczących składu produktu, wiele osób ma problem z oceną tego, które artykuły są korzystniejsze dla naszego zdrowia. Jak się okazuje, niemal co szósty Polak nie ma czasu na pogłębianie wiedzy o bezpieczeństwie żywności, którą konsumuje. Jak więc ułatwić konsumentom codzienne wybory? Dla wielu Polaków zdrowie, szczególnie w ostatnim czasie, zyskało na znaczeniu. Coraz więcej osób...

Więcej

PKP Intercity informuje pasażerów o śladzie węglowym

Od 2 czerwca 2021 r. osoby, które na stronie intercity.pl będą sprawdzać połączenia przewoźnika dowiedzą się, jaki ślad węglowy pozostawi ich podróż pociągiem i o ile korzystniejsza dla środowiska będzie pod tym względem w porównaniu z innymi środkami transportu. PKP Intercity chce szerzyć wśród pasażerów świadomość oddziaływania poszczególnych środków transportu na środowisko. Kolej bowiem charakteryzuje się ponad 3...

Więcej

Droga do zrównoważonego rozwoju Grupy Keter – informacja prasowa

DROGA DO ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU – PIĘĆ ZOBOWIĄZAŃ GRUPY KETER NA NAJBLIŻSZE PIĘĆ LAT Grupa Keter realizuje nową strategię zrównoważonego rozwoju, która opiera się na odpowiedzialnej produkcji wykorzystującej tworzywa sztuczne.Strategicznymi celami są: produkcja w zgodzie z założeniami gospodarki o obiegu zamkniętym, poprawianie wydajności operacyjnej, a także inwestycje w kapitał ludzki.Wszystkie pięć zobowiązań firma zamierza wypełnić do 2025 roku. Grupa Keter, jeden...

Więcej
Strona 1 z 14 1 2 14

Facebook

Produkty ekologiczne