Aktualności

Kaufland publikuje pierwszy w historii firmy raport zrównoważonego rozwoju

Kaufland Polska od 20 lat konsekwentnie realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, podejmując działania na rzecz m.in. ochrony środowiska czy wsparcia lokalnych społeczności. Sieć postanowiła udokumentować dotychczasowe osiągnięcia, wydając pierwszy w historii firmy raport zrównoważonego rozwoju. Publikacja pt. „Kaufland – więcej niż handel” powstała zgodnie z międzynarodowym standardem raportowania Global Reporting Initiative (GRI). Raport zrównoważonego rozwoju za rok obrotowy 2019...

Więcej

Mattel wprowadza na rynek Barbie Loves the Ocean — pierwszą kolekcję lalek z przetworzonego plastiku, który zamiast trafić do oceanów*, daje początek nowym zabawkom

Nowe lalki Barbie Loves the Ocean zostały wykonane w 90% z plastiku zebranego z terenów w odległości 50 km od linii brzegowej oceanów, na których nie funkcjonują formalne systemy zbierania odpadów. Takie pozyskiwanie i wykorzystanie surowca przez Mattel ma inspirować i angażować dzieci do budowania bardziej ekologicznej – zielonej przyszłości. To także kolejny krok do realizacji celu firmy Mattel, by...

Więcej

Nowe standardy w magazynach: ekonomiczne, ekologiczne i przyjazne użytkownikom

Nowoczesne magazyny klasy A oferują znacznie wyższy standard w porównaniu z halami, które powstawały na obrzeżach miast 10 czy 15 lat temu. To powierzchnie o najwyższej jakości – zarówno pod względem lokalizacji, możliwości dojazdu, jak i zastosowanych wewnątrz rozwiązań. Do wyposażenia nowoczesnych magazynów używa się zaawansowanych technologii, a składowanie i kompletacja produktów coraz częściej odbywają się przy pomocy...

Więcej

Kantar: owoce i warzywa na czele listy produktów, których Polacy chcą jeść więcej

Jak wynika z badań Kantar ponad jedna trzecia badanych chciałaby spożywać częściej świeże warzywa i owoce. Pamiętajmy, że późna wiosna i lato to czas kiedy najłatwiej nam zmienić sposób odżywiania na bogatszy w sezonowe owoce i warzywa. „Pytaliśmy czy Polacy chcą zmienić sposób odżywania? Owoce i warzywa znalazły się na czele listy produktów, których Polacy chcą jeść więcej....

Więcej

FOOD – od wzmocnienia potencjału organizacji konsumenckiej do edukacji konsumenckiej

W ostatnich latach obserwujemy wyraźny rozwój edukacji żywieniowej. Nie mniej jednak, na szybko rozwijającym się rynku żywności i wobec mnóstwa czasem sprzecznych informacji, konsument może poczuć się niepewnie. Konsument powinien wiedzieć, jak czytać etykiety, aby wybory zakupowe były świadome, z korzyścią dla zdrowia i bezpieczeństwa. Coraz większa grupa konsumentów zwraca uwagę na jakość kupowanych produktów, sposób produkcji, ich...

Więcej

Startuje druga edycja kampanii „Moc Polskich Warzyw”

Po sukcesie zeszłorocznej kampanii, producenci polskich warzyw, kontynuują działania promocyjne w ramach kolejnej odsłony projektu. Kluczowym celem kampanii „Moc Polskich Warzyw” jest edukacja konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich właściwości zdrowotnych i odżywczych oraz roli w codziennej diecie. Kampania jest organizowana dzięki wsparciu ze środków finansowych Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Sukces „Mocy Polskich Warzyw” Kampania „Moc...

Więcej

Ask Team Clean – Henkel startuje z nową platformą poradnikową

Pytania dotyczące porządkowania, prania czy sprzątania pojawiają się w każdym domu. Coraz bardziej świadome społeczeństwo chce to robić z myślą o planecie. Nowa platforma koncernu Henkel Ask Team Clean, która właśnie wystartowała na polskim rynku pod adresem www.askteamclean.com/pl, to odpowiedź na rosnący trend, a jednocześnie zapotrzebowanie konsumentów na domowe poradniki online. Ask Team Clean – korzyści nowej platformy...

Więcej

CCC pierwszym polskim sygnatariuszem Karty Działań Przemysłu Modowego na rzecz Klimatu

Grupa CCC przystąpiła do inicjatywy Organizacji Narodów Zjednoczonych Fashion Industry Charter for Climate Action. Tym samym spółka znalazła się w gronie globalnych liderów z branży, którzy zobowiązują się do wspólnej walki o zrównoważoną modę i prowadzenia biznesu w sposób przeciwdziałający zmianom klimatu. CCC konsekwentnie realizuje działania na rzecz odpowiedzialnego biznesu wypełniając cele Strategii Zrównoważonego Rozwoju GO.22. Karta Działań Przemysłu...

Więcej

Małe kroki – ogromne znaczenie dla klimatu!

Promocja metody małych kroków Kampania „Mistrzowie klimatu Cartoon Network” jest jedną z głównych inicjatyw Cartoon Network w bieżącym roku. Powstała, aby edukować dzieci w wieku 6–12 lat w zakresie zmian klimatycznych. Ma na celu wsparcie młodych ludzi we wprowadzaniu proekologicznych nawyków w codziennym życiu. Sercem akcji jest strona internetowa, na której uczestnicy każdego dnia znajdą wyzwania, mające motywować...

Więcej

Woda z butelki, czy z kranu?

Przeciwnicy wody w butelkach PET błędnie uważają, że jest ona szkodliwa dla zdrowia, ponieważ rzekomo przedostają się do niej z tego opakowania plastyfikatory, czyli ftalany, a prawdą jest to, że tworzywa sztuczne z plastyfikatorami i bisfenolem A, nie są używane do opakowań na produkty spożywcze oraz kosmetyczne. Zwolennicy wody w butelkach uważają z kolei, że „kranówka” źle smakuje,...

Więcej
Strona 16 z 30 1 15 16 17 30

Facebook

Produkty ekologiczne