Zero waste

Segregacja to (nie)trudna sprawa

Jak wynika z badań opinii publicznej zrealizowanych na potrzeby kampanii edukacyjnej #rePETujemy 68% Polaków deklaruje, że dokonuje segregacji w swoich domach. Jednak prawidłowe segregowanie odpadów ciągle przysparza Polakom problemów, a znacząca część z nas segreguje tylko część frakcji. Jako sposób na zmianę sytuacji blisko 70% badanych wskazuje wprowadzenie systemu depozytowego. Świadomość ekologiczna Polaków wzrasta i zdajemy sobie sprawę,...

Więcej

Starbucks rozpoczyna testy nad słomkami z kawowych fusów

Starbucks Polska nawiązuje współpracę z EcoBean i pracuje nad możliwością stworzenia słomek wykonanych ze zużytych fusów kawowych pochodzących z kawiarni. Nowy projekt ma być nie tylko w pełni przyjazny środowisku, ale też praktyczny i wygodny dla Gości. Początkowo fusy będą przekazywane w ramach testu przez 22 kawiarnie na terenie Warszawy.   Wraz z rozpoczęciem nowego roku Starbucks podejmuje...

Więcej

Kolekcja GREEN INEXTENSO Auchan – zrównoważony rozwój i komfort. Odzież „green” dla całej rodziny

Auchan Retail Polska prezentuje wyjątkową kolekcję odzieży marki własnej GREEN INEXTENSO. Zgodnie z podpisanym przez Grupę Auchan w 2019 roku Paktem Mody, zobowiązującym do przestrzegania bilansu klimatycznego, biologicznego i oceanicznego, gama tekstyliów INEXTENSO w 70% wyprodukowana jest z materiałów organicznych, pochodzących z recyklingu, z uwzględnieniem zasad zero waste oraz oszczędności wody. W ten sposób firma potwierdza swoje zaangażowanie...

Więcej

Czy można być bardziej EKO używając aplikacji do nauki języków obcych?

Już po raz kolejny, 27 marca świętowaliśmy Godzinę dla Ziemi. Akcja stworzona przez WWF to największa inicjatywa społeczna, która zrzesza ludzi na całym świecie i ma na celu zwiększenie świadomości ekologicznej oraz troski o dobro całej planety. Jest również szansą dla każdego z nas, by choć na chwilę zastanowić się nad jej przyszłością. Babbel, wiodąca platforma do nauki...

Więcej

Światowy Dzień Konsumenta – Polacy polubili „less waste”. Ponad 60 proc. Polaków oddaje lub sprzedaje rzeczy, których nie używa

Polakom coraz bliższa jest idea „less waste”, czyli zmniejszanie ilości wytwarzanych przez siebie odpadów – wykazało badanie Barometr Providenta przeprowadzone z okazji Światowego Dnia Konsumenta. Respondenci chętnie dają produktom drugie życie – około 62,2 proc. w minionym roku oddało lub sprzedało niepotrzebne przedmioty, a ponad 42,8 proc. zdarzało się kupować rzeczy z drugiej ręki. Odpowiedzialne zakupy coraz częściej...

Więcej

Jak być zero waste? Kilka praktycznych porad

Temat zero to taki, o którym im więcej się czyta tym mniej się wie. Jest tego tak dużo, że ciężko się połapać. Warto pamiętać, że nie trzeba zmieniać wszystkich dziedzin życia jednocześnie. Less waste to po prostu mniej śmieci, czyli powolne dążenie do obniżenia ilości wynoszonych worków. Oto kilka rad od czego warto zacząć. Zero waste, tłumacząc wręcz...

Więcej

Sklep z produktami za darmo i automaty do napełniania butelek kosmetykami – rozwiązania w duchu „Zero Waste”

Parę dni temu w Warszawie zaczęła funkcjonować tzw. Podzielnia. Jest to miejsce dobre dla każdego, kto stara się żyć w duchu „Zero Waste”, czyli ograniczając użycie plastiku i tworzenie śmieci. Podzielnia to po prostu sklep z używanymi produktami (ubrania, zabawki, gadżety, dom i ogród, muzyka, film) które możesz nabyć w nim za darmo, zostawiając na miejscu swoje niepotrzebne,...

Więcej

Polacy mocno podzieleni w kwestii stosowania przez e-sklepy ekologicznych opakowań

Jak wykazało badanie UCE RESEARCH, 51% konsumentów uważa, że sklepy internetowe powinny wysyłać klientom towary wyłącznie w ekologicznych opakowaniach. 23% nie zgadza się z tym, a 26% osób nie ma zdania w tej kwestii. Według części ekspertów, e-sklepy powinny stosować bardziej ekologiczne rozwiązania niż dotychczas. To finalnie będzie w ich szeroko pojętym interesie. Jednak nie każdy produkt może...

Więcej

Moda na EKO

Ekologia to ważny od lat temat, który szczególnie głośno rozbrzmiewa w ostatnim czasie. W obliczu ogromnej katastrofy ekologicznej w Australii, w której spłonęły miliony hektarów buszu, zginęły miliony zwierząt, a nawet ludzie przypłacili życiem, świat tym bardziej skupił się na kwestii ochrony środowiska jako palącego problemu XXI wieku. Tymczasem równolegle z wydarzeniami, jakie miały miejsce na australijskim kontynencie,...

Więcej
Strona 1 z 2 1 2

Facebook

Produkty ekologiczne