Brak wyników
Zobacz wszystkie
Eco Taste
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Zero Waste
  • Produkty Eko
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Zero Waste
  • Produkty Eko
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Eco Taste

Mattel wprowadza na rynek Barbie Loves the Ocean — pierwszą kolekcję lalek z przetworzonego plastiku, który zamiast trafić do oceanów*, daje początek nowym zabawkom

24 czerwca 2021
w Aktualności
Czas czytania:4 mins read
A A

Nowe lalki Barbie Loves the Ocean zostały wykonane w 90% z plastiku zebranego z terenów w odległości 50 km od linii brzegowej oceanów, na których nie funkcjonują formalne systemy zbierania odpadów. Takie pozyskiwanie i wykorzystanie surowca przez Mattel ma inspirować i angażować dzieci do budowania bardziej ekologicznej – zielonej przyszłości. To także kolejny krok do realizacji celu firmy Mattel, by do 2030 roku, wszystkie produkty i opakowania były wykonane w 100% z tworzyw pochodzących z recyklingu, nadających się do ponownego przetworzenia lub biopochodnych.

Lalka, która pomaga zmieniać światFirma Mattel od zawsze ma świadomość, że mała lalka może wywierać wielki wpływ. Patrząc w przyszłość, Barbie® chce rozwijać swoją rolę i tworzyć lepszy świat dla wszystkich dzieci, koncentrując się na różnorodności i integracji, równych szansach i zrównoważonym rozwoju w następujący sposób:· Kolekcja trzech lalek Barbie Loves the Ocean powstała w 90% z plastiku pozyskanego z terenów przybrzeżnych, na których nie wdrożono systemów zbierania odpadów. Plastik, zamiast trafić do oceanów został wykorzystany do produkcji korpusów lalek. Linię lalek uzupełnia zestaw do zabawy (Bar na plaży) wraz z akcesoriami wykonany w ponad 90% z tworzywa sztucznego pochodzącego z recyklingu. Wysokie standardy produkcji zabawek Mattel zostały zachowane również przy produkcji tych lalek, zapewniając jakość zabawy, jakiej rodzice oczekują od Barbie.· Forest Stewardship Council (FSC) – Barbie planuje, aby do końca 2021 roku papier oraz materiał zawierający włókna drzewne zawarte  w opakowaniach pochodził w 95% z recyklingu lub posiadał certyfikat Forest Stewardship Council (FSC).· Nowy odcinek Barbie Vlog – „Barbie opowiada, jak możemy dbać o planetę”. W najnowszym vlogu Barbie uczy młodych fanów, jak ważne jest dbanie o naszą planetę, na przykład poprzez zmianę codziennych nawyków. Barbie Vlog to ciesząca się popularnością seria filmików online, w której Barbie rozmawia ze swoimi fanami i fankami, a jednocześnie przekazuje treści edukacyjne i staje się wzorem do naśladowania, a także dostarcza rozrywkę nawiązującą do trendów na YouTube (np. wyzwania typu „zrób to sam”).· „The Future of Pink is Green™” – nowa kampania marki, w której zestawiono kultowy róż marki z kolorem zielonym, kojarzonym z ekologią i ochroną planety. Celem kampanii jest edukacja dzieci w zakresie zrównoważonego rozwoju w zrozumiały dla nich sposób.

62-letnia historia Barbie to nieustanna ewolucja, której celem jest jeszcze lepsze odwzorowanie rzeczywistości, która otacza dzieci. Barbie Loves the Ocean to najlepszy przykład inicjatywy w zakresie zrównoważonego rozwoju, która ma pomóc stworzyć przyjazne środowisko dla pełnego rozwoju kolejnych pokoleń. Z pasją zwiększamy zakres i zasięg naszych działań, aby inspirować dzieci do bycia częścią zmian, które mogą zmienić świat.

Lisa McKnight, Senior Vice President and Global Head of Barbie & DollsLalki i dużo więcej…Nowe lalki Barbie Loves the Ocean to jedna z wielu inicjatyw wspierających korporacyjny cel Mattel, aby wykorzystywać 100% materiałów z odzysku, nadających się do recyklingu lub biodegradowalnych w produktach i opakowaniach do 2030 roku.W maju 2021 roku koncern uruchomił program Mattel PlayBack, który pozwala na zbieranie nieużywanych zabawek i ponowne ich wykorzystanie do produkcji nowych.W programie Drive Toward a Better Future firma podjęła wyzwanie, by do 2030 roku wszystkie metalowe samochodziki Matchbox, ich zestawy oraz opakowania były wykonane z materiałów pochodzących w 100% z recyklingu, nadających się do ponownego przetworzenia lub biopochodnych.W ubiegłym roku firma wprowadziła na rynek kilkanaście zabawek, które również wpisują się w to zobowiązanie. Są wśród nich: Fisher-Price® Eko Piramidka z kółek i Fisher-Price® Pierwsze Klocki Malucha, wykonane z biopochodnych tworzyw sztucznych oraz trzy zestawy MEGA Bloks®, wyprodukowane z biopochodnego plastiku. Na szczególną uwagę zasługuje także UNO® Nothin’ But Paper – pierwsza, nadająca się w pełni do recyklingu gra karciana UNO® pozbawiona celofanowych materiałów opakowaniowych.Więcej informacji o działaniach Barbie na rzecz ochrony planety można znaleźć na Barbie.com/EnvironmentalImpact.Informacje na temat działań Mattel na rzecz zrównoważonego rozwoju znajdują się na stronie internetowej https://corporate.mattel.com/en-us/citizenship/sustainability.*Plastikowe elementy wykonane w 90% z plastiku pochodzącego z okolic położonych w odległości 50 km od dróg wodnych, na obszarach, w których nie funkcjonują formalne systemy zbierania odpadów. Nie dotyczy głowy, butów, tabletu i latarenki plażowej.

Tagi: barbieedukacjaekologiagra karcianaRecyklingświadomość
Poprzedni

Freeganizm, czyli jedzenie ze śmietnika

Następny

Kaufland publikuje pierwszy w historii firmy raport zrównoważonego rozwoju

Redakcja EcoTaste

Redakcja EcoTaste

PowiązaneWpisy

Kärcher ograniczył znacząco emisje dwutlenku węgla. Firma publikuje raport za 2021
Aktualności

Kärcher ograniczył znacząco emisje dwutlenku węgla. Firma publikuje raport za 2021

Kärcher -  firma społecznie odpowiedzialna Globalny koncern Alfred Kärcher SE & Co. KG opublikował  właśnie nowy raport dotyczący zrównoważonego rozwoju....

7 października 2022
Trwają prace nad wyeliminowaniem z użycia szkodliwych odmian plastiku. Bez tych działań do 2040 roku ilość odpadów z tworzyw sztucznych może się potroić
Aktualności

Trwają prace nad wyeliminowaniem z użycia szkodliwych odmian plastiku. Bez tych działań do 2040 roku ilość odpadów z tworzyw sztucznych może się potroić

Zgodnie z szacunkami UNEP, Programu Narodów Zjednoczonych ds. Środowiska, przemysł tworzyw sztucznych do 2040 roku podwoi swoje zdolności produkcyjne. Równocześnie potroi się...

15 września 2022
Następny
Kaufland publikuje pierwszy w historii firmy raport zrównoważonego rozwoju

Kaufland publikuje pierwszy w historii firmy raport zrównoważonego rozwoju

Ostatnie wpisy

Pochodzenie ma znaczenie – kupujmy polskie truskawki

Pochodzenie ma znaczenie – kupujmy polskie truskawki

5 maja 2025
Raportowanie Środowiskowe – kluczowe elementy i najlepsze praktyki

Raportowanie Środowiskowe – kluczowe elementy i najlepsze praktyki

18 lipca 2024
Polska jest bardzo atrakcyjnym, ale i trudnym rynkiem dla inwestorów OZE.

Polska jest bardzo atrakcyjnym, ale i trudnym rynkiem dla inwestorów OZE.

17 listopada 2023

Facebook

Produkty ekologiczne

Tego nie wiecie o kawie. Jakie kryje tajemnice i jak przygotowywać ją jak barista?

Tego nie wiecie o kawie. Jakie kryje tajemnice i jak przygotowywać ją jak barista?

29 września 2023
Kurczak z wolnego wybiegu – dlaczego warto wybierać EKO żywność?

Kurczak z wolnego wybiegu – dlaczego warto wybierać EKO żywność?

24 lipca 2023
Owoce jagodowe wciąż nie są doceniane. Dietetycy zalecają, by spożywać ich filiżankę dziennie

Owoce jagodowe wciąż nie są doceniane. Dietetycy zalecają, by spożywać ich filiżankę dziennie

16 lipca 2022
Jak zaplanować idealny piknik

Jak zaplanować idealny piknik

15 lipca 2022
Bardziej ekologiczna jazda dzięki odpowiednim oponom czyli jak zaoszczędzić do pół litra paliwa na 100 km

Bardziej ekologiczna jazda dzięki odpowiednim oponom czyli jak zaoszczędzić do pół litra paliwa na 100 km

6 czerwca 2022
AKADEMIA MĄDREGO DZIECKA uczy dzieci szacunku do natury

AKADEMIA MĄDREGO DZIECKA uczy dzieci szacunku do natury

19 kwietnia 2022

Archiwa

  • maj 2025
  • lipiec 2024
  • listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • listopad 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Produkty
  • Zero waste

Tagi

barwnik butelka dieta dla dzieci drewniany Dzieci edukacja ekologia ekologiczny ekosystem emisja energetyka Energia fotowoltaika GDD HAPPY COLOR infrastruktura klocek konsument kosmetyk marnowanie żywności ochrona środowiska odnawialne źródła energii odpad owoc Papier plastik polimer Przemysł przyroda Recykling segregacja sklep Transport Unia Europejska Warszawa witamina wzrost sprzedaży zanieczyszczenia powietrza zdrowie Zero Waste ziemia zmiany klimatyczne środowisko żywność
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Zero Waste
  • Produkty Eko
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Eco Taste

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Zero Waste
  • Produkty Eko

Eco Taste

Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .